Hurtownia i Sklep Fryzjerski Online - grupy HERHIM.pl
FAQ
Produkt można odnaleźć za pomocą wyszukiwarki umieszczonej na górze sklepu, wystarczy wpisać w nią interesująca frazę lub kod produktu. Drugim sposobem jest wyszukiwanie przez pasek menu i nawigację po kategoriach.
W celu złożenia zamówienia dodaj produkty do koszyka, następnie wybierz interesującą formę płatności oraz metodę dostawy. Uzupełnij podstawowe dane adresowe i potwierdź formularz zakupu. Możesz również złożyć Zamówienie Telefonicznie.
Potrzebujesz porady, chcesz złożyć zamówienie telefoniczne? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
- Doradca Klientów Indywidualnych: +48 695 180 290
- Doradca Klientów Biznesowych: +48 530 719 572
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych w zakładce "Zamówienia". Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie z naszego systemu zarządzającego sprzedażą informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, wpłynięcia zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Dodatkowo drugi mail zawiera Idywidualny Link, który na bieżąco monitoruje poszczególne etapy zamówienia oraz zawiera szczegółowe podsumowanie zamówienia z najważniejszymi informacjami: numer listu przewozowego, paragon lub fv do pobrania, dokładne godziny pakowania paczek, aktualne statusy itp.
Tak, jeśli posiadasz konto w naszym sklepie możesz wysłać prośbę o Anulowanie korzystając z przycisku "Anuluj Zamówienie", który znajduje się pod szczegółami zamówienia w Twojej sekcji użytkownika w zakładce "Zamówienia". Anulowanie możliwe jest tylko jeśli status zamówienia to: "wpłynęło - przyjęto nowe zamówienie". Jeśli status zamówienia jest inny, nie możesz anulować zamówienia ponieważ jest ono już w trakcie realizacji. Natomiast możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić przesyłkę korzystając na przykład z formularza zwrotu. Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów zawarte są w regulaminie.
Rejestracja
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć sekcję "Rejestracja". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane w zależności od wyboru Rodzaju Konta:
- Klient Indywidualny - konsument, osoba, przedsiębiorca - nabywający dobra, towary lub usługi na własne potrzeby (dla siebie, do domu).
- Klient Biznesowy - przedsiębiorca, osoba lub organizacja - która kupuje produkty lub usługi w celu wykorzystania ich w działalności gospodarczej, to współpraca, w której po obu stronach stoją firmy.
Po kliknięciu przycisku „Zatwierdź” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie i korzystać z dodatkowych przywilejów klientów zarejestrowanych.
Konto klienta biznesowego podlega weryfikacji przez administratora
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji i przywilejów dostępnych dla stałych zarejestrowanych klientów.
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść do sekcji "Edycja Danych”.
- Klient Indywidualny - konsument, osoba, przedsiębiorca - nabywający dobra, towary lub usługi na własne potrzeby (dla siebie, do domu).
Klient, będący osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także będący osobą fizyczną posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych. Osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą takiej czynności prawnej np. zawierającej umowę, która nie jest związana bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby (konsumenta).
- Klient Biznesowy - przedsiębiorca, osoba lub organizacja - która kupuje produkty lub usługi w celu wykorzystania ich w działalności gospodarczej, to współpraca, w której po obu stronach stoją firmy.
Klient, będący osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną lub Klient będący osobą fizyczną, który dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej związanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową i wykorzystuje nabyte towary w celu prowadzenia działalności gospodarczej.
Konto klienta biznesowego podlega weryfikacji przez administratora
Reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować produkt skorzystaj z gotowego formularza dostępnego na stronie Reklamacje.
Ponadto, Reklamacja może zostać złożona na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Wyszyńskiego 20, 42-700 Lubliniec; możesz skorzystać z naszego przykładowego wzoru formularza reklamacyjnego;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: karo@karohurt.pl;
- najprościej: w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie Internetowym pod adresem: https://karohurt.pl/reklamacje;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie Internetowym z poziomu Konta.
Przesłanie lub zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres sprzedawcy: ul. Wyszyńskiego 20, 42-700 Lubliniec.
Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
- żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.
Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.
Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:
- ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
- umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;
Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):
- Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
- Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
- Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h – 43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.
Zwroty
Będąc konsumentem ustawowo mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Niezależnie od ustawowego prawa odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, Klient będący konsumentem który dokonał zakupów za pośrednictwem Sklepu Internetowego karohurt.pl, może skorzystać z umownego prawa odstąpienia od umowy na zasadach wskazanych w Regulaminie Sklepu. W ramach umownego prawa odstąpienia od umowy konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży Produktu bez podania przyczyny także po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy lecz przed upływem 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Produktu, pod warunkiem łącznego spełnienia przez konsumenta następujących wymogów:
- brak śladów użycia i uszkodzenia zwracanego Produktu;
- zwrot Produktu w oryginalnym opakowaniu, w którym został dostarczony przez Sprzedawcę.
W przypadku wykonania przez konsumenta umownego prawa odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę Umowy Sprzedaży, z wyłączeniem kosztów dostawy Produktu konsumentowi.
Jeśli chcesz zwrócić produkt skorzystaj z gotowego formularza dostępnego na stronie Zwroty. Następnie zaadresuj paczkę na adres: KARO ul. Wyszyńskiego 20, 42-700 Lubliniec.
Ponadto, oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Wyszyńskiego 20, 42-700 Lubliniec; możesz skorzystać z naszego przykładowego wzoru formularza odstąpienia od umowy;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: karo@karohurt.pl;
- najprościej: w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza dostępnego w Sklepie Internetowym pod adresem: https://karohurt.pl/zwroty.
- najszybciej: w formie elektronicznej za pośrednictwem indywidualnego Linku Zwrotu otrzymanego w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia.
Zwrot Produktu - rzeczy ruchomych (w tym rzeczy ruchomych z elementami cyfrowymi) w ramach odstąpienia od umowy może nastąpić na adres: ul. Wyszyńskiego 20, 42-700 Lubliniec.
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w punkcie 14. Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Weryfikacja przesyłki - w Dziale Zwrotów sprawdzimy zgodność jej zawartości z otrzymanym Formularzem Zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informację na adres mailowy podany w zamówieniu.
- Zwrot środków - środki otrzymasz tą samą drogą, którą opłacono zamówienie.
- Korekta dokumentu zakupowego - na e-mail otrzymasz skorygowaną fakturę.
Zwróć zamówiony towar i od razu złóż oraz opłać nowe zamówienie. Aby nie angażować swoich środków, możesz skorzystać z systemu Twisto - Płać do 30 dni lub w 3 częściach. Za darmo!
Twisto
To nowoczesna metoda płatności, która pozwoli ci zapłacić online za wybrany produkt, po jego otrzymaniu i sprawdzeniu - zupełnie za darmo.
Wybierz Twisto - Kup teraz, zapłać za 30 dni - na etapie płatności za zakupy. To wszystko. Nie ma potrzeby wcześniejszej rejestracji. Jeżeli chcesz odroczyć płatność nawet do 45 dni za darmo, zarejestruj się w Twisto.
Informację o płatności otrzymasz e-mailem od Twisto. Masz 30 dni na opłacenie zamówienia do Twisto. Możesz to zrobić kartą, przelewem lub BLIKIEM.
Twisto jest całkowicie bezpłatne, płacisz tylko za to, co zamówisz. Pamiętaj, aby zapłacić w umówionym terminie.
Nie martw się, Twisto przypomni Ci e-mailem oraz SMS-em o zbliżającym się terminie płatności.
Możesz go łatwo wymienić lub zwrócić zgodnie z regulaminem sklepu. Po odesłaniu produktu zachowaj dowód zwrotu. Jeśli zapłaciłeś już wcześniej do Twisto - pieniądze wrócą do Ciebie.
Jeśli zbliża się termin płatności rachunku, a wymiana lub zwrot pieniędzy nie nastąpiły, po prostu skontaktuj się z Twisto i poproś o wydłużenie terminu na spłatę. Zalecamy zachowanie listu przewozowego, możesz zostać poproszony o przedstawienie dowodu zwrotu.
Aby odroczyć płatność na dłużej niż 30 dni zarejestruj się w Twisto. Z kontem Twisto możesz kupować przez cały miesiąc, a rachunek opłacasz do 15 dnia następnego miesiąca. W związku z tym termin zapłaty może sięgnąć nawet do 45 dni.
Możesz swobodnie wybrać inną metodę płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się jakie są powody odrzucenia zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta Twisto.
Postępuj zgodnie z instrukcją przesłaną przez Twisto mailowo, aby uniknąć naliczenia odsetek ustawowych za zwłokę. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy z płatnością, uprzedź o tym dział obsługi klienta Twisto.
Obsługa klienta Twisto jest dostępna codziennie od 9:00 do 20:00 pod numerem (22) 263 02 10 lub pod adresem e-mail kontakt@twisto.pl.